naurel
Nagy ötlet kis palackban!

Amikor csak tehetem, igyekszem találkozni az én kicsi keresztlányommal Millával és a barátnőm kislányával Natasával, akit már akkor a kezemben tartottam, amikor még egy napos sem volt, így miután megszületett az együttműködésem a NAUREL csapatával és feltérképeztem a náluk található márkákat, úgy éreztem fontos a gyerekeket érintő termékekről is beszámolnom nektek, hiszen a követőim között is rengeteg anyuka van.
Az Attitude első pillanattól kezdve szimpatikus volt. Tökéletes csomagolás, hihetetlen illat…ez volt az első benyomás, aztán jött a cég történetének és üzenetének megismerése és innentől kezdve őszintén rajongok iránta!

AZ ATTITUDE SZÜLETÉSE

Gyakran hallunk olyan nagy ötletekről, melyek a zuhany alatt születtek. Az ATTITUDE története is valahogy így indult. Azzal a gondolattal, hogy mi is történik valójában, amikor esténként beállunk a zuhany alá vagy elmerülünk egy kád forró vízben.

Vajon tényleg megtisztulunk? Vagy éppenhogy beszennyezzük magunkat? Valóban megszabadulunk a szennyeződésektől? Vagy újabb és újabb vegyi anyagokkal mérgezzük magunkat?

EGY CSAPAT, EGY VÍZIÓ

Az ATTITUDE alapítóinak életét a szülővé válás változtatta meg gyökeresen. Miután olvastak egy lehangoló felmérést arról, hogy a káros vegyi anyagok milyen nagy százalékban játszanak szerepet a rákos megbetegedések kialakulásában, a tettek mezejére léptek és létrehozták saját márkájukat, mely valóban környezet- és egészségbarát termékeivel veszi be az otthonokat immáron 30 országban.

Az márka egy dolgot tart szem előtt: olyan készítményeket alkotni, melyek nem teszik kockára az egészséget. Melyeket jó szívvel ajánlhatunk családtagjainknak, barátainknak.Célja egy egészséges világ megteremtése, amelyet lépésről-lépésre lehet megvalósítani.
Nem a haszon, a vastag buksza a motiváló erő, sokkal inkább a kreativitás, a függetlenség, a pozitív jövőkép és az álmok megvalósítása.
Egy dolog számít, tudatosan élni az életet és a hétköznapokat.
Mindannyian felelősséggel tartozunk a gyerekeinkért, a szeretteinkért, a környezetünkért.

AZ INUKSHUK JELKÉP

Az ATTITUDE filozófiáját az Inukshuk jelkép képviseli. Az észak-kanadaiak által épített kőoszlop a barátság és a közösségi szemlélet megtestesítője.
Úgy tartják, hogy az életben szükséges az összefogás a boldoguláshoz, hiszen egyedül elbuknánk.
Az Inukshuk szimbólum emlékeztet arra, hogy az ember célja jóval több az életben az önös érdekeknél, ezért is nagyon fontos a közös munka és a közös célok kitűzése.

EGÉSZSÉG MINDENEKELŐTT

Testápolási és tisztítószerei, valamint babakészítményei nem tartalmaznak kemikáliákat, mesterséges adalékanyagokat, rákkeltő összetevőket.

A cég alapítói tisztában vannak azzal, hogy rengeteg dolgot nem tudunk kontrollálni a hétköznapjaink során. A stresszt, az idegeskedést, a környezeti ártalmakat.

Megfelelő tudatossággal, valamint a mindennapi élelmiszerek, tisztálkodási és háztartási készítmények megválasztásával azonban sokat tehetünk saját és családunk egészségéért.

Itt tudod közelebbről megismerni és megrendelni termékeiket: NAUREL

Az én személyes kedvencem a körte nektár öblitő lett.

Fotó: Borzi Vivien

Smink: M.A.C Cosmetics – Farkas Judit